دندان پزشکی در رشت

شما در این وبلاگ با دندان پزشکان خبره در رشت آشنا میشوید.

دندان پزشکی در رشت

شما در این وبلاگ با دندان پزشکان خبره در رشت آشنا میشوید.

دکتر شمس دندان پزشک

2 پزشک متخصص دندان پزشک خبره و متبحر در رشت دکتر مرتضی شمس و دکتر یاسمین صادقی هستند. شما اگر در رشت زندگی میکنید میتوانید با خیال راحت عصب کشی دندان خود را به پزشکان ما بسپارید.

دندان پزشکان ما در شهر رشت 2 مطب دارند که شما طبق آدرس خانه و یا محل کارتان میتوانید نزدیک ترین مطب را به خود انتخاب کنید.

اگر شما خانم هستید و ترجیح میئهید پزشکتان خانم باشد میتوانید دکتر یاسمین صادقی که عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان هستند و دارای مقالات متعدد خارجی و داخلی هستند.

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان‌های اصلاح طرح لبخند ، کامپوزیت ها، لمینت سرامیکی؛ لومینیرز و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.

برخی دندان پزشکان آقا را خبره تر میدانند، شما میتوانید دکتر مرتضی شمس را برای عصب کشی دندان در رشت انتخاب کنید. دکتر مرتضی شمس تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی گزرانده اند. همچنین ایشان دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت می باشند.

در حال حاضر ایشان به عنوان سخنران مدعو موسسات دندانپزشکی در سراسر کشور می باشند در سال 94 در شهر رشت شروع به فعالیت در مطب خصوصی خود در شعبه گلسار و سبزه میدان نمودند.

شما میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید و وقت ویزیت رایگان خود را دریافت نمایید و نزدیک ترین مطب به خود را انتخاب کنید.

آدرس مطب:

·         استان گیلان، رشت،بلوار سمیه، خیابان 142-ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9

·         استان گیلان،رشت،سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب

013-32123896 | 013-33240438

برای اطلاعات بیشتر با دکتر شمس دندان پزشک با ما همراه باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد